top of page

Day 1209 9月5日



今日好撚熱血咁喺屋企踩咗一粒鐘單車,去尼崎市睇尼子騷兵衛(忍者亂太郎)展覽。做乜咁神心?忍者亂太郎都算係童年回憶嘅一部分。同埋,我純粹想搵個地方去下,因為我好需要散下心。




實不相瞞,我喺8月尾染疫,直到3日前終於療養解除,重獲自由。最初係朋友告知,佢確診,問我有無事,我話無。點知第二日就燒到39.6度,終日迷迷糊糊,醒完又瞓瞓完又醒。食粒退燒餅瞓到天光睇醫生。睇完醫生淨係俾咗啲平時嘅感冒藥,第二日繼續發燒喉痛,仲有啲呼吸困難。由於好早醒咗,但係晨早流流想搵醫生睇嘅話,要俾多11000yen,仲只有一日藥,所以叠埋心水,處理好公司業務,再請一日病假,朝早9點再去睇返平時個醫生。但佢只係俾多咗一隻止痾藥。做一做血液帶氧濃度測試,結果正常。咁所謂嘅呼吸唔暢順睇嚟只係鼻塞XD當日繼續醒完又瞓瞓完又醒。間屋住咗三年幾,第一次覺得張床原來咁唔舒服,又窄又硬。到下午5點幾終於有人打嚟約我做PCR檢查。翌日下午三點幾竄出去做檢查,一個鐘就返到屋企,病假都慳返。往後幾日體溫一直喺37.6~38徘徊,我就一直繼續在家工作。食飯就係每日竄出去7仔或者超市求其買啲嘢。好多人關心中武肺會失去味覺。我就唔知點解掉返轉,食嘢會覺得好重味,所以要揀啲清淡啲嘅嚟食。胃口一直麻麻地,不過總算keep住有食嘢。星期六收到營業部長聯絡,話驚我有咩三長兩短,所以叫我星期一起,直到病好之前,每日抽時間教佢手下做我啲嘢。哇屌,我仲發緊燒,你叫我教人?我大大話話學咗成兩個幾月,我要由邊度教起?我淨係請咗一日病假,(老細有啲文件急所以我星期六幫佢做咗)你唔減輕我負擔我都無所謂,仲要我額外花時間精力去教人?你無撚嘢下哇?咁當然佢有佢立場,公司不能停止運作,而我又無辦法證明到俾佢睇我唔會死。佢星期日又打嚟,話要搵埋大陸嗰邊啲同事連續星期一至五每日一齊開個zoom去俾我教人,我邊度有力嚟呀?你落井下石嘅功夫咁撚了得,週末都無得俾我好過,我真係屌你老母。結果,喺星期日黃昏,大阪市保健所打嚟,傾咗一個好長嘅電話。至此之後,我原本好返啲嘅喉嚨就一直好撚乾燥,一講嘢就咳。所以我就連續三日推咗呢個濕鳩會。而好好彩,我終於退咗燒。根據大阪市保健所嘅判斷,連續三日唔再發燒,就達成療養解除嘅條件。即使未完全痊癒,體內嘅病毒水平已經不足以傳染其他人。咁我總算證明到自己唔會死,所以zoom就慳返。但係佢話搵一日都要開一開會,俾大家知道發生咗咩事,內容佢再諗。屌,我無發燒嘅話,陪你9點玩到6點又有咩所謂,睇下邊個時間多啲?



喺我發燒之前嗰日,我仲有同林生飲酒,不過好彩佢無事。而sharehouse嘅房東同租客,我有諗過同佢哋講我陽性嘅,但最後都係覺得無謂引起不必要嘅恐慌,所以自己摺埋喺房,一出外就帶口罩。好彩,大家望落無穿無爛,應該無傳染到俾人。保健所嗰邊係有安排到酒店隔離,但到佢預約到我已經退咗燒,都係算啦,留俾有需要嘅人。


今日一日踩咗兩粒幾鐘單車,去完尼崎又直落日本橋派手信,同fd飲酒,再踩單車返屋企,多少係想證明俾自己睇,我無事,只要多加鍛鍊,仲可以走得更遠。我覺得,生老病死係人生必經階段。我接受唔到要一直驚一個疫症而惶惶不可終日。如果一日驚到黑,我會問,我嘅人生究竟為咩而活?咩緊急狀態、自肅,一路持續幾個月、半年,見唔到盡頭,但係屬於你人生嘅幾個月、半年,係唔會有人賠得返俾你。當然,我一人在外係瀟灑啲,有屋企人一齊又唔同講法,唔係每個人都輕症可以了事。總之,我可能係求仁得仁,或者係最好嘅結果。


營業部長叫我,今個月盡量少啲出街。我心諗,我係撳得住自己我就唔會出事啦。如果佢問起,我會話週末留咗喺屋企睇Eva同高達。


閲覧数:17回0件のコメント

最新記事

すべて表示

綵排

bottom of page